målet för februari är fastställt

Snart har halva januari gått och det börjar så småningom bli dags att jobba på en ny grej. Som jag hintar i rubriken så är nu även målet för februari fastställt. Eller jag kanske ska prata om utmaning. Utmaningen är uppdelad i två delar denna gång. Ena delen är lite enklare medan den andra kräver lite mer aktivitet av mig. Ingen del är dock för svår att klara av. Den ena kräver bara lite mer än den andra som sagt. 

Vad utmaningen handlar om tänker jag inte avslöja riktigt ännu. Jag ska suga på den karamellen lite till samt kanske finjustera och eventuellt addera något. Jag ska i alla fall inte exkludera något av det jag hittills planerat. På de punkterna av målet står jag stadigt. Jag ska bara känna efter om jag vill höja ribban ytterligare en nivå och köra tre olika utmaningar under en och samma månad, eller om jag ska skjuta upp den ena till mars. Jag återkommer med resultatet lite senare. Då ska jag även dela med mig av februaris utmaningar. På återhörande!



0 kommentarer