Tiden den går

Dagarna går och inte ens månaden består. Mars är redan över och april är i gång för fulla muggar. Med den här farten kommer sommaren och hösten att vara här på nolltid. I och med att april har påbörjat har min graviditet fortskridit så långt att jag snart kan säga att jag är halvvägs. Sista veckan i april är min 20e graviditetsvecka, vilket betyder att snart är det igen dags för ett nytt ultraljud. Som jag längtar!
 
Kommer vi att ta reda på kön? Jodå, som den nyfikna person jag är kan jag inte tänka mig att inte försöka ta reda på bebisens kön. Om h*n sen väljer att inte visa är ju sedan en annan sak. Könet spelar ändå ingen roll, det skulle bara bli lite enklare vid införskaffning av t.ex. kläder. 
Känslan säger dock att det skulle vara en flicka ena dagen medan en annan dag känns det som en pojke, så att lita på den kan jag inte göra fullt ut. Det kan ju trots allt vara vilket kön som helst.
 
 
0 kommentarer