hösten är till för förändring

 
Med tanke på lövens färgskiftning såhär i hösttider så får även jag känslan av att vilja göra en förändring. Att göra en förändring är, beroende på vad förändringen handlar om,både lättare, svårare och ibland tillsynes helt omöjlig... Jag har flera saker jag vill förändra innan vinterns mörker och kyla omringar oss, några av dem utplacerade under en längre period dock. En förändring som jag faktiskt redan fått uträttat är att fräscha upp håret.Visst hade det varit roligt att göra något radikalt, jag är ju ändå inte så noga när det kommer till mitt hår (så länge det får vara någotsånär långt!), men i sanningens minut blev det ändå ett rätt så säkert kort jag körde. I med en ljus askblond färg och utväxten blev aningen mer behaglig. Längderna tog också åt sig av färgen och den typiska blond-gula färgen blev mattare och mer kall i tonen, bra så. 
0 kommentarer