En fredag i början av februari

Hej och hå, här fortsätter vardagen likt den alltid gjort. Praktik, träning, mat och sömn, det är mina dagar det. Ja inte alla dagar då, ibland är jag faktiskt ledig och kan göra precis det jag vill. Igår var till exempel en sådan dag. Så vad gjorde jag?

- väckarklockan ringde 11, men jag var allt för trött för att stiga upp. Sov vidare och vaknade vettskrämd av att posten kom vid halv 1. Drömmen tog sig ut i verkliga livet, kan man väl säga att jag trodde. 
- sliten, som om jag varit uppe hela halva natten dagen innan. Men hey.. det hade jag ju också. Hade nästan varit uppe ett helt dygn dagen innan. Blir så när man jobbat morgonskifte och far ut på halarkalas på kvällen. Inte undra på att jag kände som jag gjorde.
-Fixade ihop en mättande brunch
- tankade d-vitamin, eller jag "for ut å gaa i grannvädri" som jag skulle ha sagt muntligt.
- in i värmen en liten stund för att sedan packa gymväskan och iväg igen
- via bildelsaffären efter bildelar
- kvällsgym på en fredag, helt okej för mig
- hem tillbaka till duschen och middagen. Diskade gjorde jag efteråt.
-Trött och redo att gå och sova. Klockan? Ja den var bara 23. (En fredagkväll, en kväll jag vanligtvis bänkar mig framför en film på tv) 

0 kommentarer