sa någon utmaning?

Minns någon att jag försöker utmana mig med något nytt varje månad? Isåfall är det väldigt bra gjort för jag gör det då inte. Marsmånadens utmaning var att försöka hitta core-musklerna igen genom att köra två corepass i veckan. Det gick...inte så bra. Det gick inte alls om jag ska vara ärlig. Tre pass fick jag till, på hela månaden (skäms röven av mig). Jaja, tre pass är bättre än inga alls men surt ändå att misslyckas. Det är andra månaden nu jag misslyckas. Förra månaden var det frukten. Nu misslyckades jag med detta. Har nästan inställt mig på att misslyckas med aprilutmaningen med. Och på tal om aprilutmaning så lutar det mot att börja springa igen. Jag ska alltså komma mig ut på en joggingrunda ett par gånger i april, hade jag tänkt. Sedan ska jag även sticka en tröja, åtminstone påbörja den. Det får väl duga. 
0 kommentarer