skolrelaterat

Praktikperioden är nu över. Vi ombeds inte att kommentera våra praktiker på sociala medier, därför tänker jag inte göra det heller. Det jag kan säga är att dessa fem veckor gick rätt snabbt ändå, även om jag innan tänkte att det kommer att kännas som en evighet. Fem veckor låter ju rätt mycket, speciellt i mina öron, när man lägger fram det som enbart antalet dagar. Verkligheten är bevisligen något annat. 
 
Nu återstår det bara några dagar i skolan innan jag får satsa all tid på att slutföra examensarbetet. Deadlinen kryper allt närmare men ännu är inte stressen allt för hög. Bara jag får igång skrivprocessen kommer det inte att ta speciellt länge,det är något jag erfarat flera gånger tidigare. Huvudsaken är att det blir klart, sedan ska jag bara njuta av sommaren, i alla fall försöka så gott det går.
 
 
0 kommentarer