Tj4

Med endast fyra praktikskiften kvar börjar jag se änden av tunneln. Fyra skiften är kanske inte så många egentligen, men för mig som haft nog av praktiken redan innan den ens började, i princip, känns det som ett par skiften för mycket. Missförstå mig inte när jag säger det såhär, jag har nog trivts ändå på praktikställena. Alla tre av dem. Det är bara det att jag känner mig done med skola för iår. Jag vill hem till Oliver. Hem till landet och möjligheten till att bara njuta av vädret på mitt egna sätt. Jag vill bort från studiestaden en stund nu. Speciellt nu när jag inte längre har något hem här mer så känns det som om jag är ganska done för iår. Men i fyra dagar till ska jag vara här. Sedan är det sommarlov på riktigt. 


I och med flytten känner jag en viss tomhet. Jag har trivts så bra där i lägenheten. Hoppas verkligen jag hittar en ny lägenhet där jag kommer trivas minst lika bra, om inte mer.

0 kommentarer