Åter ut på vift

Som jag nämnde i föregående inlägg så är jag påväg till Sundsvall i en knapp vecka. Avresan sker imorgon på kvällen härifrån Vasa. Flyget kommer gå via Arlanda innan vi lyfter vidare till Sundsvall. Härifrån är vi fyra stycken som åker, plus medföljande två lärare. Jepp, detta är ingen nöjesresa direkt utan vad man kan kalla en skolresa. Vi ska nämligen på en intensivkurs, som ordnas av Nordsam, tillsammans med studeranden från Norge, Sverige, Danmark och Lettland. Spännande verkligen, har väl heller inte riktigt fattat att vi åker imorgon. Men som med de flesta resor så är man väl aldrig riktigt förberedd, alltid är det något som känns oklart eller på hälft. 

Huruvida jag är beredd eller inte så ska jag iväg. Detta kommer jag förhoppningsvis dela med mig av här, inget jag lovar, men jag kan ju alltid försöka. 


0 kommentarer