2019 - välkommen

Det har nu gått en och en halv timme sedan tolvslaget, tiden när skålar utbringades och det nya året välkomnades. 2018 har varit ett rätt bra år i sin helhet. Visst har det varit rätt varierat också. Det har funnits stunder när jag bara velat sopa saker under mattan och gömma mig under närmsta sten. Det har funnits stunder när jag nästan gråtit av lycka och lättnad. Det har också funnits stunder av vardag, där ena dagen är precis den andra lik. Med andra ord precis så som det bara är. Huvudsaken är dock den att jag ser året som positivt. Och det är ett väldigt bra resultat. 
En sak jag kan säga är väl ändå att mycket har hänt, så som det faktiskt gör på ett år. Jag och Mikael förlovade oss. Vi bjöd in till förlovningskalas och hade roligt precis hela dagen. Vädret chockerade oss med en riktig, alltså en på riktigt, varm och bra sommar. Även hösten överraskade oss positivt. Gustav gjorde oss oroliga när han mitt i allt bara försvann i ett par dagar, men som tur kom han tillbaka. Lillebror hade änglavakt och en sjutusan till gymnastiklärare. Maja gick det inte lika bra för, men minnet av henne lever vidare. Jag tog examen i december, oj den lättnaden. Alva fyllde ett helt år i september, lilla stora tjejen. Och mycket mycket mer. Hela 365 dagar av händelser.
Mina nio bästa år 2018 enligt Instagram.



0 kommentarer