10.01.2017

Klockan är 00:22 och jag är förmodligen den ende här i huset som ligger vaken. Egentligen borde jag sova jag med. Men jag gör det dumdristiga och passar på att blogga samt scrollar genom mina sociala medier istället. Catchar upp för allt jag missat under dagen liksom. Blir ju "lika langt som breijtt" nu i slutändan trots mitt försök till mindre skärmtid. Men hellre nu än under tiden Alva  är vaken. På tal om Alva. Hon somnade redan 23:15. Inte varje kväll det händer. Hoppas det fortsätter i samma stil även framöver. Inte för att jag stressar över hennes sovtider, absolut inte. Men jag ser nog hellre att hon somnar kring 23 än kring 01. Dagen blir lite mer normal på det viset. Ett av målen för 2018 är ju ändå att få till en normal dygnsrytm. Kanske vi lyckas lagom till sommaren. 
 
 
Så där annars. Vilket fint väder vi haft idag. Hela -6 grader. Om det skulle komma fler sådana dagar så får det nog vara vinter ett bra tag till. Härligt uppfriskande. Synd bara att vi sover så länge på förmiddagen. Annars kanske vi skulle komma oss ut ytterligare en gång då. Men en gång på eftermiddagen är bättre än ingen gång alls. 
0 kommentarer