sakta vi gå genom stan


men om man ska tro både min mamma och min morbror så går jag allt annat än sakta...nåväl jag har ju rätt långa ben ändå.

Ikväll, när klockan egentligen borde ha ringt för läggdags (åtminstone för bebisen) befann vi oss så långt från läggdags man nästan kan komma. Det sköna med lediga sommarkvällar är att man själv får bestämma hur man gör ett och annat. Vill man försöka gå och sova så gör man det. Vill man ha en utdragen nattning så går man och försöker natta en pigg bebis. Vill man slippa undan en utdragen nattning kan man alltid ta en kvällspromenad. Jag gjorde det sistnämnda och jag ångrar det inte ett dugg. Titta bara på bilden vilket underbart väder det var. Efter regn kommer solsken sägs det. Hoppas bara det kommer värme också. Jag saknar faktiskt värmen vi hade i maj. 
1 kommentar
emma

vilken fin bild!

Svar: tack så mycket!
Ann-Sofie