nattugglan

Om ni tittat riktigt noga kanske ni har sett att mina inlägg oftast publiceras otroligt tidigt på morgonen, eller borde jag kanske säga sent på natten? Inte? Ja det är då kanske inte det man lägger märke till i första taget. Men ja, precis så är det. Mina blogginlägg skrivs allt som oftast på natten, eller morgonen, vilket uttryck man föredrar. Det görs det av den enkla anledningen att det oftast är under mina vaknätter som jag tar mig tiden att blogga. 

Under dygnets ljusa timmar har jag sällan tid att sätta mig ner och skriva. Eller tid och tid..det finns allt som oftast något annat som anses viktigare än att blogga. Tar jag tillället i akt och startar upp datorn så slutar det ofta med ett halvfärdigt blogginlägg i utkast-mappen och en nyvaken, famnig och smått hungrig bebis. Oftast sover Alva som kortast när jag bestämt mig för att blogga och slösurfa på datorn. Konstigt men sant. Att blogga på natten har därför blivit det enda sättet för mig att hålla igång bloggen. Månne det snart är skäl att döpa om den till något i stil med "nattugglans krypin". Haha nejdå, det är väl ändå lite att ta i.

0 kommentarer