Lilla vän


Bilden ovan är verkligen Alva i ett nötskal. En mer äkta bild har jag troligtvis inte. Och då ska jag säga er att jag har mååånga bilder på henne. Typisk förstagångsförälder som ska dokumentera allt..ehh behöver jag säga mer? Nyfiken, genuin, glad, kramgo, ja helt fantastisk är vad är. Hon är den absolut bästa bebisen jag har. Nu har jag ju förstås bara en bebis, men utan tvivel är hon ändå klart bäst. Vilken mamma säger inte det egentligen?

Visst tänkte jag att kärleken till henne skulle vara stark, jag hann ju ändå tycka om henne i nio månader innan jag ens hunnit träffa henne. Men att den skulle bli så här stark! och samtidigt fortsätta att växa sig starkare för varje dag som går, det kunde jag ej förstå. Inte ens i min vildaste fantasi. Denna typ av kärlek bör upplevas för att kunna förstå, så var det i alla fall för mig.
0 kommentarer