Snart ifatt

Hahaha tillåt mig skratta! Här går jag och tycker bloggare överlag borde uppdatera oftare, speciellt de bloggare vars bloggar jag brukar läsa, men själv ser jag inte till att hålla liv i egen blogg. Snacka om dubbelmoral. Nåja jag har faktiskt tänkt blogga men aldrig funnit tid för att göra det. Så nu blir det åter igen en liten tillbakablick på de dagar som jag missat.
 
Here we go!
 
28-29.12 jobbade jag kväll tätt följt av ett morgonskifte
30.12 en ledig dag för mig, blev till en sväng till Kokkola för att kolla in mellandagsrean
31.12 nyårsafton och ännu en ledig dag för min del, en dag som jag sent kommer glömma. Mer om det i ett annat inlägg.
1.1 2017, nytt år med nya möjligheter. Inledde det med sjukskrivning och utmattning/trötthet. En sväng till Juthas blev det också.
2.1-4.1 sjukskrivning och utmattning från nyårsaftonens händelse. Ida på besök, hundpromenader, ea-skrivande och en sväng till Vasa för att köpa ny bil
5.1 tillbaka i jobb, kvällstur
6-7.1 lediga dagar, minns knappt vad jag gjorde fastän det inte var speciellt länge sedan. Blev bjuden på mat, firat sjukskötarexaminanden med släkten, vilat och tittat på film.
8-9.1 jobb kväll och morgonskifte. Hälsade på hos syrran, sov en stund på soffan och for iväg till Kälviä för att titta på en bil. 
 
 
 
0 kommentarer