pre-weekend

Tordagen den nionde februari, dagen innan det som ska bli en riktigt välfylld helg. Hela veckan har hittills varit väldigt välfylld med olika saker, vilket känts av i energinivån. 
 
Tenten skrevs från morgon och jag skulle nästan vilja påstå att det gick rätt bra, bättre än jag trodde att det skulle gå i alla fall så det är ju positivt. 
Lång skoldag vilket resulterade i låg energinivå när jag kom hem.Hade planerat att ta en powernap när jag kom hem men var förståss inte så trött att jag kände det vara möjligt, inte förrän någon timme senare var jag såpass slut att jag var i behov av en stunds fysisk vila innan kvällens bravader.
 
Vaknade lite mer utvilad än innan, hoppade i duschen och ställde mig i ordning för att delta i februarimånadens halarkalas, med temat valentine. I och med min nyktra periode blev det alltså en nykter kväll för mig, men det funkade det också. Hem kom jag kring halv två- tvåtiden på natten, rätt gott betyg alltså. 
 
Hade jag dock vetat vad natten skulle komma med så hade jag säkert övervägt att ta in på hotell... En brandvarnare i trapphuset hade fått för sig något lurt, endera känningar av något eller helt enkelt brist på batterier. Nåväl den höll dock på att tjuta med jämna mellanrum under hela natten. Inga korta sessioner inte, den snittade väl kring en 6 minuter per gång. Verkligen inte det roligaste när man är trött och vill sova. 
 
 
0 kommentarer