Årsfesthelg, finbesök och wasa teater

Ledig fredag - perfekt inför kvällens årsfest!
 
Påbörjade dagen rätt sent, orsaken ser ni i föregående inlägg. Åt en njutningsfull frukost i lugn och ro innan jag fixade undan lite grejer här i lägenheten inför kvällens besök. Jepp, både besök och årsfest på samma kväll, inte illa. När det var fixat romeerade jag iväg till ericas för att fixa hennes hår inför festen. Tog därefter en promenad i det vackra vädret innan det var dags att sälv göra mig i ordning för årsfest. 
 
 
Har knappt inga bilder från festen,  som alltid, men erica hade i alla fall tagit ett par bilder. Jag tar mig friheten till att visa upp en av dem. 
 
 
 
Sillfrukosten följande dag var en trött men kul historia. Tror inte att jag någonsin varit på en tillställning ordnad av Filicias som inte varit rolig, alltid har det funnits stunder då man skrattat gott åt någon händelse, även gånger när man ansett att det evenemang man varit på inte varit lika bra som något annat evenemang. Råddigt och dåligt formulerat men någon kanske förstår i alla fall.
 
Blev dock ingen lång fest för min del. Skulle nämligen till Wasa teater för att se på Pleppo 2 - vi mårar åpå, kl 19. Verkligen sevärd grej! Som jag skrattade. 
0 kommentarer