Mitt pampasfirande

Årets pampasvecka blev inte som jag hade tänkt mig. Istället för att vara i Vasa och festa under veckan har jag befunnit mig på hemmaplan med en pågående praktik. Att jag dessutom höll på att montera ihop barnvagnen samtidigt som flera av mina medstuderanden gjorde sig klara för prepampassitz visade bara på vilken kontrast det blivit. 
Sanningen är den att jag faktiskt inte blev speciellt ledsen över det. Jag har funnit mig i att vara gravid och allt vad det nu innebär. Mitt studieliv känns mer och mindre över. Det lockar inte på samma sätt som tidigare. Jag fick mitt studielivsår under andra studieåret, en erfarenhet jag inte vill ha ogjort. Oj vad mycket som kan hända på ett år. 
 
 
För den som är nyfiken ses barnvagnen här ovan. Ignorera bakgrunden tack. Att få en helbild av vagnen + en fin bakgrund gick inte ihop denna gång.
1 kommentar
Anonym

Vad är det för märke på vagnen? Ser så fräsch ut! (:

Svar: Det är en petite chérie classic 2017 :)
Ann-Sofie