I´m not a flower kind of girl

 
Jag är verkligen inte den typen av tjej som kan något om växter. Jag har noll gröna fingrar what so ever. Jag hör faktiskt till den typen av tjej som till och med fått en kaktus att både torka ut samt mögla, om jag ska vara helt ärlig. Det är det inte alla som fått! Det enda växtliga jag kan är att klippa gräset på sommaren ( tja det är väl allt en början iaf). 
 
Dock ska jag inte sticka under stol med att jag faktiskt tycker om både blommor och grönväxter. Skulle det inte vara för den usla skötsel jag erbjuder så skulle jag förmodligen ha skaffat en och annan växt att fylla ut lägenheten med. Jag blev därför lite förvånad över mig själv när jag rent instinktmässigt gick till den del i affären där blommorna och växterna förvaras. Jag hade verkligen inte planerat det men hem kom jag med denna orangea sak. (Fråga mig inte vilken typ av blomma det är, det har jag nämligen ingen aning om). Nu står den alltså på köksbordet och förhoppningsvis hinner jag njuta lite av dess orangea blommor innan de hinner vissna bort.
0 kommentarer