Återuppstånden från det dö.. från förkylningen.

Ibland är det tydligen bra att klaga, eller rättare sagt släppa ut all frustration. Förkylningen har vänt och jag börjar åter känna att det finns liv i kroppen. Att gå från trött, slö och omotiverad till att känna hopp och lust till livet är en bro jag gärna korsat tidigare, men bättre sent än aldrig. Trots höstmörkret och novembermånadens intågande, jag sammankopplar nämligen mörkret med november, ser jag ljust på framtiden. Eld och lågor är kanske lite att ta i men känslobarometern pekar åtminstone en bit i den riktningen. Jag är med andra ord taggad. Det om något borde vara ett gott tecken.
 
 
Från och med nu har jag planlagt ett mål jag länge gått och funderat kring. Jag vågar inte orda det högt ännu, med tanke på att det hittills bara är i startgroparna. Det finns så mycket som kan hända längs vägen som eventuellt kan grusa målet och jag vill inte att det ska ske, inte denna gång. Mer om målet tids nog.
0 kommentarer