Nattliga funderingar

Well hello there! Klockan är snart två på natten och själv sitter jag vaken på nattskifte medan personerna i huset förhoppningsvis sover lugnt och skönt i sina sängar. Idag har det varit torsdag. Jag trodde det var onsdag, eller tisdag. Så veckodagsvilse har jag varit så jag i alla fall inte hade det att vara fredag imorgon (Eller idag blir det ju). Hur som haver, barnen kär, en fredag tackar man ju aldrig nej till, även om den inte är så speciell. Speciellt välkommen är den när man vet att man själv får planera dygnets alla timmar.
Dagens program,efter att jag sovit av mig tunga ögonlock och en trött hjärna, blir att spela lite fotboll. Nightfight på gamla plan här i Nykarleby. Därefter ska jag njuta av en ledig helg. Vad helgen kommer att bjuda på är ännu inte hundraprocentigt bestämt. I Lillby vankas det Klackenparty som eventuellt kommer att få agera programpunkt men även regnväder har utlovats och ett Klackenparty i regnväder är inte det trevligaste. Vilken tur att jag inte behöver bestämma mig riktigt än. Men i skrivande stund så verkar det bli en sväng till partyt. Only time will tell. 
0 kommentarer