En helt ny väg att vandra

Efter otaliga försök så ger jag upp. Det funkar tydligen inte med ett fingerknäpp på näsan. Nej alltså det var nog värre än jag trodde. 

Ge upp verkar vara den enda utvägen nu. Jag har så många gånger misslyckats och lika många gånger har jag börjat om, för att igen misslyckas. Tär det på mig? Att det gör! Det tär något oerhört. Dock är jag inte den som vill ge upp. Jag vill bara inte det, trots alla misslyckanden. Därför har jag nu beslutat att sadla om lite. Fixa och trixa på en helt ny plan, en plan som innebär något jag en gång i tiden sade att jag aldrig tänker försöka mig på. Nu är det dock andra saker som väger tyngre än de principer jag haft i ryggsäcken och därför så ska jag nu ge det en chans. 
Ännu i detta skede tänker jag inte riktigt yttra mig om vad det hundraprocentigt innebär, men ni som följt med mig länge kanske kan ana inom vilken genre det hela innerverar. Jepp jag är en obotlig "lycksökerska". Oj vad jag saknar DEN känslan!
0 kommentarer